10 قانون طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

اگر محصولات خوبی دارید که به آنها افتخار می کنید و آماده فروش به دنیا هستید، راهی بهتر از دیدن آنها در یک کاتالوگ چاپی جذاب وجود ندارد. در غیر اینصورت ، اگر شما خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهید ، یک بروشور کاملاً طراحی شده روشی لطیف برای به تصویر کشیدن هدف و شخصیت برند شماست. بروشورها و کاتالوگ ها ، اگر به درستی اجرا شوند ، می توانند مشتری های بالقوه را با اولین برداشت خارق العاده از نام تجاری شما مواجه کنند ، اما اگر اشتباه قدم بزنید ، احتمالاً اعتماد آنها را برای همیشه از دست خواهید داد. در اینجا ده قانون مدیریت چاپ طراحی کاتالوگ آورده شده است که استودیوی طراحی ما همیشه از آنها پیروی می کند و ما به شما توصیه می کنیم که همین کار را انجام دهید

1. ساده نگه دارید (و خواندن آن آسان است) : یک کاتالوگ محصول باید به مشتریان شما اجازه دهد تا از طیف وسیعی از محصولات در دسترس خود ، به راحتی در مورد آنچه می خواهند بخرند کار کنند. افزودن عناصر پیچیده و بدون نیاز به طراحی ، فقط باعث کاهش محصول یا خدمتی می شود که می خواهید بفروشید.

2. حروف چاپی خود را محدود کنید : شما فقط نیاز دارید که از دو یا سه نوع حروف در کاتالوگ خود استفاده کنید: یکی برای عناوین ، دیگری برای عنوان های فرعی و دیگری برای متن اصلی. بیش از این باعث می شود که بروشور شما غیرحرفه ای و کثیف به نظر برسد.

3. نسخه خود را بررسی کنید : خواه یک نویسنده تبلیغاتی اختصاصی در خانه داشته باشید و هم کسی را از خارج استخدام کنید که نسخه ای برای شما بنویسد ، حتماً نسخه خود را بررسی کرده و دوباره بررسی کنید. کوچکترین ناسازگاری ، علائم نگارشی بی جا یا اشتباه تایپی باعث آزار مشتری یا مشتری می شود و به طور بالقوه فروش شما را از دست می دهد.

4. کاغذ مناسب را انتخاب کنید : براق ، مات ، ابریشمی؟ ضخامت ، وزن و تیرگی چطور؟ انتخاب مقاله به ماهیت کاتالوگ شما بستگی دارد. اگر از نسبت بالای تصاویر به متن برخوردار باشد ، ممکن است بخواهید کاغذ براق تر و ضخیم تری را انتخاب کنید. اگر می خواهید کاتالوگ یا بروشور شما دوام داشته باشد ، به جای آن کاغذ ضخیم تری انتخاب کنید.

5. اندازه گیری معقول : انتخاب اندازه استاندارد کاغذ ممکن است کاتالوگ های شما را برای حمل و نقل بسیار ارزان تر کند. اگر به صورت عمده چاپ می کنید ، پس انداز هزینه مربوط به اندازه ممکن است به چهار رقم یا بیشتر برسد – همانطور که برخی از مشتریان مدیریت چاپ ما کشف کرده اند.

6. هیچ جایگزینی برای یک تصویر عالی وجود ندارد : اگر از عکسهای با کیفیت پایین یا وضوح پایین در کاتالوگ خود استفاده کنید ، نشان داده می شود. ارزش این را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا چند عکس یا تصویر با کیفیت بالا در کاتالوگ خود قرار دهید.

7. تعداد صفحات را در نظر بگیرید (و هزینه!): به طور کلی ، هرچه تعداد صفحات شما کمتر باشد ، پروژه چاپ شما ارزان تر خواهد بود. با این حال ، اگر می توانید به افزایش شانزده صفحه ای پایبند باشید (یعنی در کل 16 ، 32 ، 48 صفحه) می تواند پس انداز قابل توجهی در کاغذ برای شما ایجاد کند ، به دلیل نحوه چاپ صفحات.

8. طرح بندی : چه کاتالوگ شما کالایی را بفروشد و چه خدماتی را به نمایش بگذارد ، باید به این فکر کنید که چگونه نگاه خواننده را جلب کنید. موارد مهم باید در نزدیکی قسمت خارج صفحه قرار داشته باشند و به محصولاتی که بیشترین فروش شما را دارند ، فضای بیشتری اختصاص داده شود.

9. مخاطبان خود را در نظر بگیرید : آیا آنها از طراحی سنتی کاتالوگ بیشتر استقبال می کنند یا چیزی کمی متفاوت؟ مخاطبان خود را بشناسید و از تحقیقات بازار برای تعیین میزان علاقه آنها استفاده کنید.

10. روی کاغذ برنامه ریزی کنید : تا زمانی که دقیقاً نمی دانید چه چیزی می خواهید تولید کنید ، طراحی کاتالوگ خود را در رایانه شروع نکنید. برنامه ریزی روی کاغذ جریان آزادتر ایده ها را فراهم می کند ، با فشار بسیار کمتری که باعث می شود چیزها فوراً عالی به نظر برسند.

هنگامی که طرح خود را دقیقاً به همان شکلی که می خواهید داشته باشید ، به شخصی احتیاج دارید که آن را برای شما چاپ کند. PMG Print Management خدمات هوشمندانه مدیریت چاپ را ارائه می دهد که به شما در یافتن راه حل های مناسب چاپ برای شما کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید